Prensa - Ver ficha   Más información sobre esta sección

A.J. Gorritiberea, A. Alkain eta A. Hormaza : "Piper eta txuletei labela jartzea ondo dago, baina gure zineari ere jarri behar zaio"

Información general

Tipo
Prentsa
Título
A.J. Gorritiberea, A. Alkain eta A. Hormaza : "Piper eta txuletei labela jartzea ondo dago, baina gure zineari ere jarri behar zaio"

Edukiari buruz

Albistea irakurtzeko arazoak