Prensa - Ver ficha   Más información sobre esta sección

Jose Luis Barberia, "Zili": "Aurretik ez nintzen bertsotan ibilia baina beti gustatu zaizkit" / "Duela urtebete eskas hasi nintzen bertsotan"

Información general

Tipo
Prentsa
Título
Jose Luis Barberia, "Zili": "Aurretik ez nintzen bertsotan ibilia baina beti gustatu zaizkit" / "Duela urtebete eskas hasi nintzen bertsotan"

Edukiari buruz

Albistea irakurtzeko arazoak